mhcw_missie van MHCW (oud)

De missie van MHCW: "Waarom we bestaan”
Onze missie is: mensen de kans te geven te genieten van de hockeysport op ieder niveau en een vereniging te zijn die mensen en organisaties bindt en een persoonlijke meerwaarde geeft in de Wijchense samenleving.

De visie van MHCW: "Wat willen we zijn”
We zijn een vereniging waar mensen graag zijn en zich verbonden mee voelen. Een vereniging waar mensen vrije tijd in willen stoppen omdat zij zich betrokken voelen en de motivatie hebben iets voor anderen te doen.
We zijn een vereniging met een sterk normen en waarden gevoel waar mensen vriendschap en gezelligheid vinden naast een professionele sportorganisatie.  Ook organisaties vinden hier gelijkgestemden. MHCW biedt ook ondernemers een verenigingsgevoel. Om dit ook op langere termijn te kunnen realiseren is MHCW een professioneel geleide vereniging met een gezonde financiële huishouding.