senioren_trimhockey (oud)

Is je weekend te vol en wil je toch graag een balletje slaan, misschien is trimhockey dan iets voor jou.

We trainen iedere donderdagavond vanaf 2030 uur, waarbij we een half uur oefeningen doen, vervolgens een onderling partijtje spelen en daarna iets drinken in het clubhuis. Ongeveer een keer per maand, spelen we op donderdagavond en maandagavond een wedstrijd tegen een ander trimhockeyteam uit de nabije regio. Verder doen we af en toe mee aan toernooien.

We hebben een groep gezellige mensen, dames en heren gemengd, die qua leeftijd en hockeyniveau sterk varieert. Als het je leuk lijkt, kom dan vrijblijvend een keer meedoen. En als het je bevalt kun je tegen relatief gunstige condities lid worden.

Voor meer informatie kun je terecht bij:

Gert Bossink of Wido Dijkmans
via: [email protected]