Inschrijfformulier

Na het digitaal invullen van het inschrijfformulier wordt u door de ledenadministratie ingeschreven. Door te klikken op 'bevestigen' wordt uw handtekening geacht te zijn gezet, schriftelijke bevestiging is niet nodig.

U ontvangt een bevestiging van uw inschrijving met uw persoonlijke inlogcode voor de website.  De indeling in een team wordt vervolgens door de Technische commissie geregeld (zie voor contactpersonen het menu club/organisatie).

U kunt het inschrijfformulier eventueel printen voor uw eigen administratie. Een pdf van de inschrijving ontvangt u automatisch per e-mail.

Let op: Door in het betreffende selectie vakje te kiezen voor automatische incasso machtigt u MHC Wijchen om het inschrijfgeld en de verschuldigde contributie van uw rekening af te schrijven. U ontvangt daarvoor een korting op de contributie van € 10,--.

Persoonlijk

(datum: dd-mm-yyyy)

Contact info

Financieel

Overige informatie

Automatische incasso / Acceptgiro ?
  Door hier te kiezen voor 'Automatische incasso' machtigt u MHC Wijchen om het inschrijfgeld en de verschuldigde contributie van uw rekening af te schrijven. U ontvangt daarvoor een korting op de contributie van € 10,--.

Zonder vrijwilligers redden we het niet!
  Mixed Hockey Club Wijchen zoekt uw hulp! Zonder vrijwilligers redden we het niet! Om inzicht te krijgen, in wie wat kan en wie wat wil binnen de vereniging, vragen wij leden -en ouders van leden- de onderstaande vragen in te vullen zodat de vereniging inzicht krijgt wie voor welke activiteit inzetbaar is. Alleen met voldoende vrijwilligers kunnen we onze vereniging draaiende houden!

KNHB Lidmaatschap
Logo KNHB

Door jouw aanmelding als lid van de vereniging, machtig je de vereniging om jou als lid aan te melden bij de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).

Jouw persoonsgegevens

De gegevens zoals vermeld op dit inschrijfformulier worden opgenomen in het ledenbestand van de vereniging en worden alleen gebruikt voor doeleinden die verband houden met activiteiten van de vereniging. De vereniging is uit hoofde van haar lidmaatschap van de KNHB verplicht jouw naam, geslacht, geboortedatum, adres, telefoonnummer en e-mailadres door te geven aan de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB), omdat je als nieuw lid automatisch tevens lid van de KNHB wordt. Deze gegevens worden tevens opgenomen in de ledenadministratie van de KNHB. Voor meer informatie over de wijze waarop de KNHB uw persoonsgegevens verwerkt, verwijzen wij naar de privacyverklaring van de KNHB.