lidmaatschap trimhockey

Trimhockey op MHC Wijchen

Wat is trimhockey?

Trimhockey is voor ervaren als niet –ervaren hockeyers die het leuk vinden in gemengd teamverband te sporten. Trimhockey is een leuke manier om te sporten.

Voor wie?

Mannen (vanaf 35 jaar) en vrouwen (vanaf 30 jaar).

Trimhockey is geschikt voor iedereen. Voor oud-hockeyers, voor senioren/veteranen die niet meer in het weekend willen hockeyen, voor ouders die het spelletje willen leren, voor oud-voetballers, voor ouders die gewoon lekker willen sporten. Trimhockey kan ook een opstapje zijn naar een regulier senioren team. Trimhockey is leuk om je sociale contacten te verbreden. Tevens een leuke manier om "de hockeyclub” te leren kennen.

Wanneer?

Eén keer per week komen de trimmers bij elkaar en train je samen op techniek, tactiek en conditie. En natuurlijk na afloop de "derde" helft, een drankje in het clubhuis.

We trainen op donderdagavond van 20.30-22.00 uur.

Er wordt 1x per maand een wedstrijd gespeeld op maandag- en donderdagavond. Dit is voor de gevorderde spelers. Heb je nog nooit gehockeyd? Dan ga je eerst het spelletje leren en later meedoen met de wedstrijden.

Het trimhockey-seizoen loopt in principe het hele jaar door. Alleen als de velden niet bespeelbaar zijn wordt er niet gespeeld. In de winter gaan we de luchthal in en zaal hockeyen.

Wil je een keer meedoen? Lijkt het je leuk om hockey te leren? Of wil je het hockeyspel weer oppakken? Mis je het spelletje en wil je weer aan de slag?

Stuur dan een mailtje naar: [email protected]

Je mag altijd 3x een proeftraining meedoen.

BewarenBewaren