Evenement

Workshops OYOY hair-skin-shop donderdag 23 november

Onze sponsor OYOY bestaat dit jaar 12,5 jaar. Om dit te vieren organiseren zij op donderdag 23 november exclusief voor (ouders van) MHC leden twee workshops.

Workshop 1 van 18.30-19.30 uur "vlechten maken voor papa’s”:

Oproep aan alle mama's en dochters: 'Heeft papa moeite met maken van een goede vlecht bij zijn dochter?'

Onze sponsor OYOY viert dit jaar haar 12,5 jarig jubileum en biedt exclusief voor (ouders van) MHC leden uitkomst! Kom naar de gratis workshop 'vlechten maken voor papa's'. In een uurtje leert papa de fijne kneepjes van een goede vlecht.

Wat heb je nodig?:
* een papa die dit wil leren
* een dochter met lang haar die proefkonijn wil zijn
* een aanmeldingsmailtje met de tekst 'ja ik kom vlechten maken' naar sponsorcommissiemhc@gmail. com

Workshop 2 van 19.45-21.15 uur "haar opsteken voor meiden en mama’s”:

Tijdens deze workshop krijg je uitgelegd hoe je makkelijk verschillende technieken kunt toepassen. Aan het eind van de workshop ben je in staat er snel zeer verzorgd uit te zien. Misschien wel anders dan je nu altijd gewend bent.

De haarstylistes van OYOY zullen eerst verschillende technieken voor doen. Daarna mag je zelf gaan proberen en zullen de stylistes hulp en advies bieden.

Een geweldig leuk event voor moeders en dochters om samen te doen! Of om samen met je teamleden!

Gratis aangeboden door OYOY exclusief voor MHC.

Wat moet je doen?:

* even een aanmeldmailtje sturen naar [email protected]

* zorgen dat je haar fris gewassen is.

* borstel en puntkam meebrengen

* teamleden en vriendinnen vragen om ook mee te doen.

Meld je snel aan want vol = vol!