Winterprogramma

Save the date

Zoals reeds aangekondigd is het helaas niet haalbaar gebleken om de luchthal al dit seizoen te plaatsen. Dit betekent niet dat we de winterperiode stil gaan zitten. Vrijdag 1 december zijn de laatste trainingen van dit seizoen.

Winterprogramma jeugd (D t/m A)

•Elk jeugdteam traint van 8 januari t/m 6 februari 1x per week op maandag of dinsdag. Houd hiermee dus rekening als je een zaal wilt huren. Het winter trainingsschema vind je op de site bij nieuwsbericht "wintertraining". Buiten deze twee avonden wordt er door de jeugd niet op het veld getraind.

Zaterdag 3 februari (C en D) en zaterdag 24 februari (A en B) wordt er een activiteit voor de jeugd georganiseerd. Meer informatie volgt maar noteer alvast de data in je agenda.

•Wil je buiten deze twee zaterdag gebruik maken van het veld, dan moet je dit reserveren bij Ada Bakkers.

• Vanaf maandag 19 februari start de reguliere training weer.

•Zaterdag 3 maart oefendag voor alle jeugd teams. Lijn teams moeten zelf een oefenwedstrijd organiseren.

•Zaterdag 10 maart start competitie.

Winterprogramma jongste jeugd (F t/m 8E)

•Op de woensdagen in januari en februari is het mogelijk om door te trainen onder begeleiding van coaches/ouder. Meer informatie (tijden ed) hierover volgt via de jongste jeugd commissie. Buiten deze dag/avond wordt er door de jongste jeugd niet op het veld getraind.

•Alle teams van de jongste jeugd zijn aangemeld voor de midwinter competitie. Deze zijn op de volgende dagen: za 13-1, 20-1, 27-1 en 3-2. De wedstrijden starten na 10.30 uur.

•Vanaf maandag 19 februari start de reguliere training weer.

•Zaterdag 3 maart oefenwedstrijden voor alle teams (incl. de benjamins).

•Zaterdag 10 maart start competitie.