Winteractiviteiten jeugd teams

Nieuws afbeelding 4-1 Zoals eerder op de website aangekondigd hebben wij tijdens de winterstop enkele activiteiten voor de jeugd op het programma staan.

Zaterdag 3 februari van 13.00 tot ca. 15.00 uur:

4 tegen 4 toernooi voor de C/D jeugd. Voor dit toernooi schrijf je je als individuele speler in waarbij je in steeds wisselende teamsamenstelling een aantal partijtjes speelt. Jongens en meisjes spelen met en tegen elkaar. Meer info en de mogelijkheid tot inschrijving volgt via de mail.

Zaterdag 24 februari van 13.00 tot ca. 15.00 uur:

5 tegen 5 toernooi voor de A/B jeugd. Meer info en de mogelijkheid tot inschrijving volgt via de mail.

Zaterdag 3 maart gehele dag:

Op deze dag organiseert MHC Wijchen weer een oefenprogramma voor de breedtejeugd teams. De lijn teams organiseren zelf een oefenwedstrijd (uitwedstrijd).

Zo zorgen we er met zijn allen voor dat er ook tijdens de winterstop lekker gehockeyd kan worden en dat iedereen straks goed voorbereid aan de tweede competitiehelft kan beginnen.

Namens de wintercommissie en jeugd TC.