Toernooien

Verslag 4 tegen 4 toernooi

Na de winterstop en de eerste wintertrainingen kon er vandaag voor de C/D jeugd weer lekker een keer op zaterdag gehockeyd worden.

Voor het 4 tegen 4 toernooi hadden zich meer dan 100 (!) enthousiaste kinderen aangemeld, alle velden waren dan ook vol.

Gelukkig was het droog weer (wel koud) en konden alle partijtjes in een voorzichtig winterzonnetje gespeeld worden.

Iedereen zette zijn beste hockey-beentje voor, het was heel leuk om te zien hoe fanatiek alle deelnemers hun partijtjes speelden. Na 5 partijrondes werden de punten geteld en konden we de nummers 1,2 en 3 voor zowel de D-lijn als de C-lijn bekend maken.

Ook was er een aparte shoot-out ronde om te kijken welke keeper de meeste shoot-outs uit zijn/ haar doel wist te houden. Een aantal spelers mochten de shoot-outs op de 3 keepers gaan nemen. Spannend, zowel voor de spelers als voor de keepers, want er stond veel publiek langs de lijn. Tussen de keepers Nada, Hanne Loek en Ellen ging het behoorlijk gelijk op maar uiteindelijk was het Loek die het moeilijkst te passeren was.

We kunnen weer terugkijken op een druk bezocht en geslaagd 4 tegen 4 toernooi. Graag willen we dan ookalle spelers en toeschouwers bedanken. Speciale dank aan de vrijwilligers (o.a. bar, wedstrijdtafel,veld- coördinatie en de spelleiders), zonder jullie inzet was dit toernooi niet mogelijk geweest. De foto's staan op de website (menu club/foto's)

De prijswinnaars:

D-lijn: