Nieuws van het bestuur

Ieder team een trainer

Pilot "Ieder Team Een Trainer" krijgt vervolg!

Afgelopen seizoen heeft er binnen onze vereniging een een pilot project plaatsgevonden binnen de jongste jeugd in samenwerking met Hockeywerkt!

Orangeparts, Ricoh en hockeywerkt hebben een viertal teams een maal per week voorzien van een extra trainer, hierbij wordt zowel het team als de clubtrainer getraind met als doelstelling trainingen naar een hoger niveau te brengen.

Gedurende de pilot zijn de teams gemonitord vanuit zowel hockeywerkt als de club op basistechnieken.

De resultaten laten zeer positieven resultaten zien en vanuit de teams welke binnen de pilot mee konden draaien komen leuke en goede reacties.

Reden voor de club om het project voort te zetten en het liefst uit te breiden.

Bent u geïnteresseerd om mee te doen met Ieder Team Een Trainer bij MHC Wijchen?

U faciliteert niet alleen een trainer voor uw zoon of dochter, ook komt uw bedrijf regionaal of zelfs nationaal op een unieke manier onder de aandacht!

Nieuwsgierig naar het idee ? Lees de bijlage voor alle in- en outs.

Mocht u vragen hebben of wilt u meedoen? Neem contact op met:  [email protected] of met [email protected]