Nieuws van het bestuur

Huldiging kampioenen en vrijwilligersborrel, meld je aan!

Op zaterdag 1 juni worden de laatste competitiewedstrijden voor de jeugd gespeeld. Een mooi moment om dan ook meteen onze kampioenen te huldigen, de vrijwilliger van het jaar in het zonnetje te zetten en al onze vrijwilligers te bedanken!

Vanaf 15.00 uur zal de huldiging van de kersverse kampioenen plaatsvinden. Aansluitend zal bekend gemaakt worden wie tot vrijwilliger van het seizoen 2018-2019 is gekozen. Om ca. 17.30 uur is een borrel met buffet.
Voor vrijwilligers is het buffet gratis, niet-vrijwilligers kunnen kaarten kopen bij de bar (5 euro in de voorverkoop vanaf 25 mei, 7,50 euro op de dag zelf).

Hopelijk zien we jullie allemaal zaterdag 1 juni!

Annemieke, Corrine en Ingrid
Vrijwilligerscommissie MHC Wijchen