Teamindeling jeugd (A t/m D) en 'jong'senioren

Beste jeugdleden,

Het einde van het seizoen is bijna in zicht. Achter de schermen is er hard gewerkt aan de teamindelingen voor het nieuwe seizoen. De jeugd technische commissie (JTC) heeft voor het maken van de nieuwe teamindelingen gebruik gemaakt van gegevens die gedurende het seizoen zijn verzameld. Alle spelers zijn het afgelopen seizoen op verschillende momenten door hun trainer en coach beoordeeld. Bij de beoordeling zijn ook de lijn coördinator, trainingscoördinator en selectiecommissie betrokken. Op basis van alle beoordelingen worden de selectie en de breedteteams samengesteld.

De teamindeling van de jeugd (A t/m D) staan vanaf nu op de website achter de inlog bij club / documenten / teamindelingen. Hier vind je ook het Jeugdselectieplan 2018-2019.

De  meiden uit de A hebben nog gelegenheid om toch naar een jong senioren team te gaan. Dit kan aangegeven worden middels een mail naar de jeugd TC.

De competitie van de senioren duurt nog 2 speelronden. Na afloop hiervan zullen de teamindelingen van de seniorenteams en jong seniorenteams worden bekend gemaakt!

De teamindeling van de jongste jeugd (benjamins, F, 6Een 8E) komen over twee weken op de site.

Het schema van de voorbereidingstrainingen staat op de site. Dit geldt dus voor het team waar je het nieuwe seizoen in uitkomt!

Voor de spelers uit de selectiegroep zullen er selectietrainingen plaatsvinden voor het eerste en tweede team in een leeftijdscategorie. De andere teams zijn ingedeeld.

Zondag 1 juli komt de definitieve indeling op de site.

Heb je nog vragen dan kun je deze mailen naar [email protected].

Met vriendelijk groet,

René Trieling