Nieuws van het bestuur

Sproeiregels velden

Zoals gepland mogen we na een periode van hard werken vanaf aankomend weekend gebruik gaan maken van ons mooie nieuwe waterveld.

Dit betekent dat we dit op een dag vaker moeten (kunnen) sproeien om het beste uit het veld boven te halen.
Hetgeen betekent dat we een programma hebben moeten maken om de capaciteit van de waterbuffer op peil te houden.
In de bijlage hebben we het sproei programma uitgewerkt om hiervoor te zorgen.

Dit programma is zowel op wedstrijddagen als op trainingsdagen bindend.
Langs deze weg een verzoek aan de coaches om er op mede op toe te zien dat wedstrijden op tijd starten en de sproeiers op de aangegeven tijden aan gezet worden.

We hebben gekozen voor een opbouw van de mat welke het vocht lang vasthoud waardoor sproeien in de rust niet nodig is. Ga dit ook niet doen dit levert problemen op voor de mede clubleden.

Alvast bedankt en heel veel sportplezier dit seizoen!