Evenement

Twee fantastische hockey clinics van Dames 1 en Heren 1

Afgelopen zaterdag 13 oktober hebben de jongens van Heren 1 een hockey clinic georganiseerd voor de JF, J6E, J8E en JD.

Er werd samen met de heren getraind op de tip-in met het ballen kanon , de scoop, aangeven van de strafcorner, afmaken op goal en de beginselen van een sleeppush. Op het einde mochten de jongens nog samen met de Heren 1 een eindpartij spelen. We hebben weer veel talent zien ontwikkelen en er was duidelijk veel plezier.

Ook Dames 1 had een mooie training voorbereid voor deze vakantie periode. Op dinsdag 16 oktober mochten alle meiden van de D,C,B en A mee trainen met D1. Net als bij de clinic van heren 1 kwamen ook hier alle aspecten van het hockeyen aan bod en mocht er aan het einde nog een mooie partij gespeeld worden. Ook hier was de opkomst geweldig en spatte het plezier van het veld. De speelsters gingen met een mooie rode blos op hun wangen en een dikke glimlach het veld af.

Dames 1 en Heren 1 willen iedereen bedanken voor jullie inzet en enthousiasme en hopen jullie bij een volgende keer weer samen met ons op het veld te zien en anders zeker een keer tegen te komen bij een van onze wedstrijden!

Onze eerst volgende wedstrijd is op 4 november met Dames 1 om 12:45 en Heren 1 om 14:45 en hopen dat jullie ons hier komen aanmoedigen!

Bedankt namens Dames 1 en Heren 1!