Teamindelingen

Beste jeugdleden,

Het einde van het seizoen is bijna in zicht. Achter de schermen is er hard gewerkt aan de teamindelingen voor het nieuwe seizoen. De jeugd technische commissie heeft voor het maken van de nieuwe teamindelingen gebruik gemaakt van gegevens die gedurende het seizoen zijn verzameld.

Alle spelers zijn het afgelopen seizoen op verschillende momenten door hun trainer en coach beoordeeld. Bij de beoordeling zijn ook de lijncoördinator, trainingscoördinator en selectiecommissie betrokken. Op basis van alle informatie worden de teams samengesteld.

De teamindelingen van alle jeugdteams en de Dames jong staan vanaf nu op de website achter de inlog bij club / documenten / teamindelingen jeugd.

Het schema van de voorbereidingstrainingen, voor de D t/m A teams, staat op de site. Dit geldt dus voor het team waar je het nieuwe seizoen in uitkomt!

Voor de spelers uit de selectiegroep zullen er indelingstrainingen plaatsvinden voor het eerste en tweede team in een leeftijdscategorie. De andere teams zijn ingedeeld en spelen onderling een oefenwedstrijd.

De teamindeling voor de jongste jeugd (benjamins, F, 6E en 8E) staan vanaf nu ook op de website, achter de inlog bij club / documenten / teamindelingen jeugd.

Heb je nog vragen dan kan je deze mailen naar [email protected].

Met vriendelijk groet,

René Trieling