Leden informatie

Start competitie

Het duurt nog even voordat het nieuwe seizoen van start gaat, maar ik wil graag alvast het volgende onder de aandacht brengen.

Teams die ingedeeld zijn in poules van vier zullen met de competitie starten op 31 augustus. De definitieve poule indeling heb ik nog niet, maar ik zal dat tijdig communiceren.

Voor de meeste teams zal de competitie starten op 7 september.

Op die dag vindt echter de Airborne mars in Oosterbeek plaats en dit evenement is zo groot dat daardoor de hockeyclub van Oosterbeek niet bereikbaar is.

Er kunnen dus op die dag geen wedstrijden in of tegen Oosterbeek worden gespeeld.

De hockeybond kan er mee akkoord gaan dat die wedstrijden, voor zover ze niet eerder kunnen worden gespeeld ook in onderling overleg op zondag kunnen worden gespeeld. Nadere informatie over de inhaal data volgt nog.

De uit en thuiswedstrijden van de Jongste Jeugd tegen Oosterbeek worden afgelast en hoeven niet te worden ingehaald.

Rest ons nog iedereen een een fijne en mooie vakantieperiode te wensen.

Ada Bakkers, wedstrijdsecretariaat