Nieuws van het bestuur

Opbrengst grote clubactie

De opbrengst van de grote clubactie is bekend: onze leden hebben voor maar liefst € 4.881,60 aan loten verkocht! Dit is de netto-opbrengst die ten goede komt aan onze club en waarvoor we 2 mooie dug-outs voor veld 2 kunnen realiseren.

Onder de lotenverkopers zijn de prijzen verdeeld die diverse lokale ondernemers beschikbaar hebben gesteld voor de beste lotenverkopers. Foto's van de prijsuitreiking en alle prijswinnaars zijn terug te vinden op de website, na inlog onder club/fotoalbum.

Wij willen alle kinderen die hun steentje bijgedragen hebben aan de verkoop heel hartelijk bedanken voor hun inzet.
Daarnaast willen we SportMetSnelders, Brownies & downieS Wijchen en Il Forno hartelijk bedanken voor het ter beschikking stellen van de mooie prijzen.

Aline, Angelique, Diana, Hanneke & Vivienne
Commissie Grote Clubactie