Evenement

Hockeykamp

Hé hockeytopper: heb jij ook zin om in de meivakantie te hockeyen?

MHC Wijchen en Matchplay bieden jou de kans!

Kan jij ook niet genoeg krijgen van hockeyen en wil je je vakantie gebruiken om een nog betere hockeyer te worden? Dan ben je bij MHC Wijchen aan het juiste adres! Doe mee met het 3 daagse hockeykamp dat we samen met Matchplay voor jou organiseren.

Wat is het?

Na het succes van vorig jaar organiseren we samen met Matchplay in de meivakantie wederom een 3-daagse hockeykamp! Tijdens het kamp train je ineen groep met kinderen van jouw leeftijdscategorie. We maken onderscheid tussen de jongste jeugd (5-8 jaar) en oudere jeugd (9-13 jaar).

Wat ga je doen?

In de ochtend en voormiddag krijg je trainingen in kleine groepen op je eigen niveau en in de namiddag zijn er uitdagende hockey gerelateerde recreatieve activiteiten. We gaan je slagsnelheid meten, je gaat de uitdaging aan met de hockey-estafettes, we verbeteren je technische vaardigheden en je krijgt tips en tricks! Daarnaast spelen we knotshockey in de opblaasbare Matchplay Arena. En misschien win jij met je team wel het afsluitend toernooi! Als klap op de vuurpijl komt er tijdens het kamp een Hoofdklasse-speler en/of Jong Oranjespeler langs voor een te gekke clinic. Natuurlijk ontvang je het felbegeerde Matchplay Hockeykamp T-shirts hebben we elke dag een gezonde uitgebreide lunch. Het programma duurt van 09.30 tot 17.00 uur. Mocht je eerder moeten worden gebracht, zullen we in overleg maatwerk leveren.

Wanneer is het en wat kost het?

Datum van ons MHC Wijchen hockeykamp in de meivakantie is:

·Meivakantie: 28 - 30 april 2020 €175,- per persoon* (tot 1 maart betaal je slechts €149,- per persoon)

Kijk snel op: www.minikamp.nl voor meer informatie en schrijf je snel in!

Voor meer informatie per leeftijdscategorie, zie de volgende links:

·Hockey en Fun 5-8 jaar

·Hockey en Fun 9-13 jaar