Nieuws van het bestuur

Ledenvergadering

Beste (ouders van) leden, vrijwilligers en bijzondere leden,

De eerder geplande algemene ledenvergadering (in mei jl.) kon vanwege de Corona-crisis niet doorgaan.

Inmiddels mogen samenkomsten die noodzakelijk zijn voor de voortgang van de dagelijkse werkzaamheden doorgaan met maximaal 100 personen en uiteraard als er 1,5 meter afstand tot elkaar kan worden gehouden.

Daarom nodigt het bestuur u allen hierbij uit tot het bijwonen van de algemene ledenvergadering op donderdag 9 juli 2020 om 20:00 in het clubhuis aan de Campuslaan 11 te Wijchen.

De agenda kunt u vinden na inlog op de website (via Club-Documenten-ALV).

In verband met de Corona-maatregelen vragen wij u om uzelf aan te melden voor deze vergadering via [email protected], zodat wij zicht hebben op het aantal mensen dat de vergadering zal bijwonen.

Als u vragen heeft, kunt u deze ook vooraf sturen naar dit mailadres.

Wij hopen u op 9 juli te mogen begroeten in ons clubhuis.

Namens het bestuur,

Harmen Schipper, voorzitter