Wedstrijdsecretariaat

Van het wedstrijdsecretariaat

Nu de Coronaregels versoepeld zijn kan er – vanzelfsprekend met inachtneming van de regels  van het R.I.V.M.- weer gespeeld worden (regels MHC staan in de app).

Dat is fijn en iedereen is enthousiast om af en toe weer te trainen of een wedstrijdje te spelen.

Even ter herinnering:

Wie gebruik wil maken van de velden moet dit vastleggen bij het wedstrijdsecretariaat. Het protocol daarvoor staat achter de inlog op de website. Er zijn vastgestelde tijden. Degenen die geen veld en tijd hebben vastgelegd zullen plaats moeten maken voor de mensen die dat wel hebben gedaan.

Het kan natuurlijk zijn dat je met een paar mensen graag even een balletje slaat, dat kan, als er velden vrij zijn. Wedstrijden en langer gebruik moet wel worden vastgelegd via het wedstrijdsecretariaat..

Met name de laatste drie weekenden vóór de start van de competitie zal er veel animo zijn om oefenwedstrijden te spelen. Wees er dus snel bij.

Voor nu een fijne en mooie zomer gewenst.