Protocol oefenwedstrijden

PROTOCOL OEFENWEDSTRIJDEN

Maandag t/m vrijdag: via hoofdtrainer Baltien Libourel

Zaterdag en zondag:

Bij het wedstrijdsecretariaat ( [email protected]) moet altijd worden aangevraagd of er op de bewuste dag een oefenwedstrijd gespeeld kan worden op een bepaald veld. Het wedstrijdsecretariaat geeft aan of er plaats is en welk veld vrij is op dat tijdstip. Het kan niet zo zijn dat een besproken veld in gebruik is/wordt genomen door anderen dan degenen die besproken hebben.

De oefenwedstrijd tijden staan vast. Op die manier is het mogelijk zoveel mogelijk teams de kans te geven om op een bepaalde dag oefenwedstrijden te laten spelen.

De oefenwedstrijd tijden zijn:

Veld1: 09.00, 10.45, 12.30, 14.15 en 16.00.

Veld2: 9.15, 11.15, 13.15, 15.15.

Veld3: 9.30, 11.30, 13.30, 15.30.

Inlopen/inslaan geschiedt op een ander dan het speelveld, dan wel binnen de gestelde tijd. Mochten de wedstrijdtijden worden overschreden dan zullen de wedstrijden moeten worden ingekort. Uitlooptijden zijn niet toegestaan, tenzij men de laatste is die op het bewuste veld speelt.

De wedstrijden worden zoveel mogelijk gelijktijdig en voor/na elkaar ingepland. Als er drie teams gelijktijdig spelen zal de bar opengaan. In andere gevallen gaat de bar alleen open als er iemand van het bestuur aanwezig is. Het wedstrijdsecretariaat geeft aan de voorzitter barcommissie door wanneer er een oefenwedstrijd plaats vindt van welk team. De voorzitter barcommissie zorgt vervolgens voor bemanning achter de bar en - zo nodig - voor extra inkoop. De voorzitter barcommissie mailt de betreffende coaches of de bar op dat moment open zal zijn. Als er onverhoopt toch geen lid van het barteam of bestuurslid aanwezig kan zijn, zal de bar alsnog gesloten blijven. Wel kan in dat geval de voorzitter/TC gevraagd worden om een sleutel voor de toiletten en kleedkamers.