CORONAREGELS PER VERENIGING

VANHETWEDSTRIJDSECRETARIAATVANHETWEDSTRIJDSECRETARIAATVANHETWEDSTRIJDS

Beste coaches, begeleiders, aanvoerders, spelers en (rij)ouders,

Het is voor iedereen inmiddels wel duidelijk dat alles wat we doen en overal waar we naartoe gaan Coronaregels een hoofdrol spelen.

Zo ook in het hockey. Elke vereniging heeft zich aan die regels te houden en elke vereniging heeft daarvoor -afhankelijk van o.m. accommodatie en omvang- een eigen reglement opgesteld. De basis, zoals 1.5 meter afstand, handen wassen en in de elleboog hoesten/niezen,  is vanzelfsprekend overal hetzelfde maar daarnaast zijn er per vereniging nog regels die het mogelijk maken om velden en clubhuis zo goed mogelijk te gebruiken.

Het is daarom belangrijk om bij uitwedstrijden elke week tijdig op de site van de tegenstander te kijken voor die specifieke Coronaregels en je daaraan ook te houden. Dat verwachten wij immers ook van onze tegenstanders als zij onze accommodatie bezoeken.

Iedereen succes gewenst met de komende wedstrijden!