JA en MA spelers

Aan alle tweedejaars A spelers en -speelsters van dit seizoen,

Dit seizoen spelen jullie voor het tweede jaar in de A-jeugd.

Vanwege Corona liggen nu de competities stil, trainen en onderlinge wedstrijdjes mogen gelukkig nog wel. We hopen dat er straks in het voorjaar weer meer mogelijk is en dat er toch nog wat wedstrijden tegen andere clubs gespeeld kunnen worden.

Maar wij willen met jullie ook alvast een beetje vooruitkijken naar volgend seizoen;

Jullie krijgen binnenkort allemaal een e-mail waarin wat eerste informatie staat m.b.t. het hockeyen in de (Jong) Senioren en de mogelijkheden binnen MHC Wijchen. Graag willen we deze informatie toelichten in een infoavond die we in maart willen houden. Ook willen we in het voorjaar e.e.a. organiseren in samenwerking met de seniorenteams. We zijn hierin wel afhankelijk van de situatie rondom Corona.

We houden in ieder geval de komende tijd contact met jullie.