Opgave vriend(in) en opzegtermijn

Beste jeugdleden en ouders,

Vorig jaar was er ineens Corona en was de competitie teneinde, gingen de ouders en supporters achter de hekken en het clubhuis dicht. Ondanks Corona heeft de jeugd van MHC Wijchen het hele seizoen kunnen hockeyen en trainen.

MHC Wijchen en al haar vrijwilligers hebben zich ingezet om jullie een zo compleet mogelijk sportprogramma te bieden. Trainingen en onderlinge wedstrijden, maar ook leuke tussendoortjes als clinics van Dames en Heren 1, Glow in the Dark en recent de sport clinic en het 4tegen4 toernooi..

Achter de schermen zijn we ook al bezig met de voorbereidingen voor het komende seizoen. Een belangrijk onderdeel van deze voorbereidingen zijn de teamindelingen. Bij de indeling van de breedte teams wordt het hockeyplezier vergroot als je met een vriend of vriendin in hetzelfde team kan spelen.

Daar waar mogelijk willen we dit natuurlijk proberen te realiseren. Dus wil je graag bij je vriend of vriendin in een team komen, dan mag je daar een verzoek voor indienen. Dit kan door uiterlijk 15 mei een mail te sturen naar [email protected]. Let wel: we gaan ons best doen om dit mogelijk te maken, maar beloven kunnen we het niet.

Met het oog op deze teamindelingen is het ook belangrijk tijdig te weten of er spelers zijn die aan het einde van het huidige seizoen het lidmaatschap gaan opzeggen.

Afmelden voor het seizoen 2021-2022 is uitsluitend mogelijk met het opzegformulier op de website (achter de inlog) en kan t/m 15 mei 2021.

Meld je je later af dan dien je alsnog de contributie voor het hele seizoen te betalen.

Mededelingen aan coach, trainer of spelers zijn natuurlijk wenselijk, maar worden niet aanvaard als officiƫle opzegging.

Wij gaan ervan uit dat we volgend seizoen gewoon weer starten met de competitie en zien uit naar een topseizoen met onze leden!

Met sportieve groeten,

René Trieling